Wednesday, July 27, 2011

I can't look..i must look..


haishhh..
merenung balik kepada entry semalam...
sesungguhnya apabila melihat wajah my middle b*ss..
seriously..tak bleh blah..



can't even look at u..
n can't even focus on what u're saying..
rasa macam..
cepat2 la balik bilik, b*ss..
tak yah le lepak lama2 depan saya..




jahat, kan???
hehehhheehhe..

nk wat cane..
i'm just being normal..
ada hati dan perasaan ok...

nk tau apa yg my middle b*ss dok buat lama2 kat tempatku itu?

dok sebok belek2 file projek yg telah ku buat sh*t tu..
ala2 FBI agent gitu..




hahahhaa..jahat lagi, kan?


"helya, tak de ke terselit apa2 yg berkenaan dgn benda tu?"
"mana tau, kot2 awak ada selit2 ke?"

dok belek file, sehelai2 surat dok belek..
si helya ni sengih je laa..

tapi dlm hati..rasanya nk je jawab
"dh cari byk kali dh puan..tiap2 hari saya mmg dok cari"
"kalo dh jumpa , takkan saya  nk sorok plak"
"dah itu je evident yg bleh nk backup saya"
"puan tak yah la sebok2, bukan puan yg buat salah pun, kan?"

daaaaaaaaaaaaa...

2 comments:

  1. Huhu...semalam punya entri ko lupa nak komen, pasal dok sibuk suh fareez baca...Haha..dia kata dia selalu dapat jawapan c&d..haha..cian laki aku..n cian jugak my bff nih...sabo eh..Nak buat camna, dah tu punca rezeki...Apa buleh buat, beristighfar jer lah...Aku nih pon kena banyak beristighfar gak ngan karenah bebudak nih..sabooo je lah...

    ReplyDelete
  2. hehehe..mmg le tgh sabo..hahahhaa..layankan je..nnti yg kasi markah SKT pun die gak..mmg kena byk istighfar lee....

    ReplyDelete